torsdag 23 december 2010

I morgon kommer Tomten, I morgon kommer Tomten. I morgon kommer Tomten... :D YEHAAAA!!!

De sista klapparna är inhandlade och inslagna, och kvällen spenderas åt bakning av saffranspinnar med apelsinsmör och Rocky Roads chokladgodis. Julgranen kläddes redan ridigare i veckan och jag måste säga jag hittat pynt som beskriver mig personligen väldigt bra hi hi... :)

Den bortskämda partypinglan får representeras av prinsesskrona på toppen och glittrig finsko.

En liten silvrig Laptop får stå för arbetsnarkomanen & Facebookbegäret.

Wrom wrom... förhoppningsvis fattar Tomten vinken om något åkbart... ;)

... hade ni trott något annat :) gottegris... 

... och självklart lite Feng Shui för den rätta positiva energin :)

Stortrivs i mitt nystädade och pyntade hus nu, tror nästan att släkten får komma hit i morgon, vill inte åka hemifrån :) hihi hemmakär nä inte alls...

Nu blir det bakning, glögg och pyssel. :) Äääääälskar Juuuulen!!! I fall någon missat det menar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar