tisdag 15 mars 2011

50% off ett tecken från ovan...

Ända sedan i slutet av januari har jag gått och suktat efter en trattlampa på Divas Boning här i stan och så sent som i går kväll hittade jag den på nätet och fortsatte dregla och drömma. Nu kan man ju inte köpa allt som är snyggt även om man vill så därför fick lampan förbli en önskan... tills idag :) "Råkade" gå förbi Divas Boning idag på lunchen och tänkte; jag ska bara titta. Gissa vem som log från öra till öra när det sitter en stor röd 50% off lapp på lampan :D

Jag har sagt det förr och säger det igen... när en dröm kan förverkligas för halva priset då är det meningen att den ska förverkligas :D... allt annat vore ett brott mot ödet...

Bilden från Divas Bonings hemsida:


En tur till K-Rauta för inköp av vit sladd och väggkontakt krävdes men nu är den på plats :) som gjord för mitt kök. Ny kökskran och ny lampa... funderar på att ställa sängen därimellan så jag kan ligga resten av veckan och sätta på och stänga av både kran och lampa om och om igen av ren lycka hi hi...

Fast nu passar inte lampan i fönstret in riktigt... nästa projekt kanske?

Först har jag avslutat projektet jag påbörjade igår. Väggtexten ovanför fönsterspegeln.

Innan var det väldigt mycket vit vägg ovanför...


En skrivare, sax, transparent overheadpapper och spraylim är allt som behövs.

Inte var det svårt att göra heller. :) Finns säkert att köpa färdigt att bara sätta upp men nu är ju inte jag sådan som gillar att göra saker och ting enkelt. Dessutom är det kanske inte alltid som texten man vill ha finns färdig och då kan man ju alltid göra egen.

Home sweet home passade utmärkt hos mig som är så hemmakär :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar