måndag 3 februari 2014

Sömnlöst på Brynäs...

... 09.34 och jag har fortfarande inte somnat... tankar på livets onda och goda har florerat på hjärnkontoret hela natten och mitt i allt ploppade minnet av bloggen upp... Facebook, Twitter, Instagram och blogg... Hur ska man hinna med allt??

Twitter har jag men skriver aldrig knappt följer några enstaka, Instagram har jag heller aldrig blivit såld på... Facebook å andra sidan är jag frälst i sedan länge :)  så pass att Fejjan har ersatt bloggakrivandet det senaste året...

Meeeeen då jag nu befinner mig till arbetsmarknadens förfogande sedan första januari har jag väl kanske lite tid över för bloggen.... Så jag gör väl en nytt försök ;)

Nu ska jag bara försöka lista ut hur de nya finesserna fungerar...
Jag tror vi börjar med att försöka få in en bild från 2013s stora
teaterprojekt musikalen "I Ljus & Mörker"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar